rocknangel

Direktlänk till inlägg 10 september 2011

Bilder Tove Styrke & ett roligt återseende ..

Av Åsa - 10 september 2011 22:15

Ja idag var jag ju som många redan vet sjukt nervös inför konserten med Tove Styrke som var min provfotografering för ett ev fortsatt sammarbete med Musicstage.se

Hon spelade på UKK ( Uppsala Konsert/kongress hus ) .. Att stå längst fram o ta för sig då de var full satt (tror de va dryga 1200 pers ) var en kick ;-) 

Det kändes väldigt bra för att vara första gången .   Nu hoppas vi musicstage tycker lika dant !  



Innan jag gick till UKK träffade jag en person som jag håller varmt om hjärtat , var riktigt kul jag blir alltid så glad .   Man ska va rädd om människor man tycker om   


Nej här kommer lite bilder på Tove .. vassssseeegooda ! 

               


 


Vill mitt i allt bjuda på en underbar låt av Nicke Borg så här på lördags kvällen : 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 12 april 2012 08:02


Sen i början på februari till för ca en vecka sen så har jag mått jätte dåligt ... Illamående kräkningar , uttorkning , sjukhusbesök , inlagd m dropp ... svält! Ja så har min början på graviditeten varit .. helt förjävlig och inte ett dugg roligt.  ...

Av Åsa - 1 mars 2012 15:28

Har  legat i soffan & vårhandlat lite online .. och fyndande ordentligt , för 561 spän nfick jag allt detta !  Jag ä rnöjd och hoppas allt kommer passa , iom med att bebis växer så blir ju magen större så jag har tagit lite större stl =)  Förra g...

Av Åsa - 27 februari 2012 10:16

Ja ,Sara Varga säger ju allt i sin låt ....    Man kan ju inge annat än att tyvärr tänka tillbaka på idioter som olyckligtvis finns på denna jord!!     ...

Av Åsa - 24 februari 2012 12:22


Morgonen började ganska bra .. jag kom ur sängen utan att må illa ens *tjoohooo* tills frukosten var intagen .  Toaletten är min " bästa " vän nu förtiden .. aldrig umgåtts så mycket med en porslins-stol som jag nu gjort den senaste tiden .  Min ...

Av Åsa - 22 februari 2012 09:34

Jag är gravid med mitt andra barn .. glädjen över plusset varade tyvärr inte så länge .  Gick nån vecka sen började jag må fruktansvärt dåligt , kräks upp allt jag äter och mår illa av allt i mat väg .  En sak som hör till , jo men de har gått öv...

Ovido - Quiz & Flashcards