rocknangel

Alla inlägg under september 2010

Av Åsa - 30 september 2010 08:31

  Hardcore Superstar   


Jag älskar er får mig på så bra humör ALLTID , laddar morgonen med kaffe och Into Debauchery , kan det bli bättre !!!!?? 


NEJ!!   


Redo för Stockholm !!!?


JA!!  


Av Åsa - 29 september 2010 17:48

Jag minns det som igår , den här låten väcker lite trist minnen .. 

En nära vän gav mig Lillasyster på bränd skiva då jag nyligen fått flytta till egen lägenhet med min lilla Izack som då var en månad . 

Den här låten , öppnade upp och lät mig se de hatet jag hade mot en människa jag aldrig kunde förstå hur i h-vete H*n var kapabel till att tänka o göra som h*n gjorde/gör .


Tack för att jag fick den resan i livet , den var inte kul,  ett rent helvete men  den tog mig framåt till den jag är idag .



Av Åsa - 29 september 2010 16:54

JAG ÄR VÄRLDENS STOLTASTE MAMMA ... ..........OCH HAR VÄRLDENS FINASTE DUKTIGASTE SUPER KILLE TILL SON.


Izack lämnade sina nappar till alla små trollbebisar i skogen idag , det var lite jobbigt men guuuuud så duktig han var . Nattningen gick bra, några tårar men han somnade med sin gröna traktor han fick av trollen för att han va så snäll o lämnade sina nappar till dom. JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER MIN FINA POJKE  

 Izack ropar o ser om trollen är hemma i skogen ... (klickan på snutten under)




  


Izack ser om trollen är hemma med napp-påsen i handen .


 



Efter några tårar så vart han efter tröst glad och sprang för att få se om trollen lagt någon present till honom någonstans som tack för hans hjälte-insatts.


  


SÅKLART dom hade gjort det .. de ryktades om att det var en grön traktor *Lycka*


  



Av Åsa - 29 september 2010 16:35

I förrgår hittade jag och Pär en loftsäng på blocket som vi tyckte kunde passa bra till Izack då vi har lite lite plats för tillfället .


Igår va vi och hämtade den och köpte svart färg  . 


Idag har det gått åt hela dagen att måla den o  fräscha upp den lite medans Izack var på dagis   


Det vart ju kanoners , nu ska jag bara hitta snyggt tyg o sy ihop draperier så han får en mysig "kojja" under sängen men alla sina saker som han har i drivor   


Här kommer lite före o efter bilder   : 

  

  

  

En glad o nöjd sötnos   

Av Åsa - 28 september 2010 18:22

Izack i sina nya snygga höstkläder   


  

Av Åsa - 28 september 2010 08:20

  


    







  

Av Åsa - 28 september 2010 08:15

En morgon för någon vecka sen så tog jag kameran o gick ut och fotade lite gräs.

  


      

Av Åsa - 28 september 2010 08:11

Tre bilder på lille Theo jag fotade för ett tag sen .


      

Ovido - Quiz & Flashcards