rocknangel

Direktlänk till inlägg 12 april 2012

På banan igen ..

Av Åsa - 12 april 2012 08:02

Sen i början på februari till för ca en vecka sen så har jag mått jätte dåligt ... Illamående kräkningar , uttorkning , sjukhusbesök , inlagd m dropp ... svält! Ja så har min början på graviditeten varit .. helt förjävlig och inte ett dugg roligt. 

Sen vart de bättre ... o illamåendet kom bara vid middagstid ... nu har det gått över helt och igår kväll åt jag chips !! ÅÅÅÅÅÅÅ de va så gott !!!Smakade precis som innan jag vart gravid *lyckorus* 


Magen växer & om vi räknat rätt går vi in i v 19 i morgon . NU känns allt jätte mysigt och man kan äntligen börja se framemot en liten . 

Det har börjat knuffas o buffa inne imagen o snart kan nog även Pär känna , dröjer nog en vecka kanske.

På måndags ska vi åka och få se vårat knytte , se om allt är som de ska och om vi räknat rätt på datum för födsel.


Vi längtar   


Bild tagen i v 13 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 1 mars 2012 15:28

Har  legat i soffan & vårhandlat lite online .. och fyndande ordentligt , för 561 spän nfick jag allt detta !  Jag ä rnöjd och hoppas allt kommer passa , iom med att bebis växer så blir ju magen större så jag har tagit lite större stl =)  Förra g...

Av Åsa - 27 februari 2012 10:16

Ja ,Sara Varga säger ju allt i sin låt ....    Man kan ju inge annat än att tyvärr tänka tillbaka på idioter som olyckligtvis finns på denna jord!!     ...

Av Åsa - 24 februari 2012 12:22


Morgonen började ganska bra .. jag kom ur sängen utan att må illa ens *tjoohooo* tills frukosten var intagen .  Toaletten är min " bästa " vän nu förtiden .. aldrig umgåtts så mycket med en porslins-stol som jag nu gjort den senaste tiden .  Min ...

Av Åsa - 22 februari 2012 09:34

Jag är gravid med mitt andra barn .. glädjen över plusset varade tyvärr inte så länge .  Gick nån vecka sen började jag må fruktansvärt dåligt , kräks upp allt jag äter och mår illa av allt i mat väg .  En sak som hör till , jo men de har gått öv...

Av Åsa - 6 februari 2012 09:20


Om en vecka kommer de en fantastisk dag , måndag den 13 / 2 2012  .  LÄNGTAR !!  *wwiiiooo*   ...

Ovido - Quiz & Flashcards