rocknangel

Alla inlägg under december 2010

Av Åsa - 29 december 2010 22:25

  

Av Åsa - 29 december 2010 22:22

Hittade en bild jag tog i sommras på min fina killar !! 

Älskar den & Jag älskar dom   


  

Av Åsa - 29 december 2010 21:25

Ett foto taget på Izack i full kariär ( Våren 2010 ) 


  

Av Åsa - 28 december 2010 19:07

Va det klart och ombonat hos Izack med sitt Ps2 , tur han har att Pär ville ha nytt tvspel   

Nu fick han det riktigt mysigt och kan kola på film för sig själv där med , de han vill se   


  

Av Åsa - 28 december 2010 16:55

Yeehoo äntligen har vi köpt våran nya säng .. 180*200 . 

Vart en Malm från IKEA ( svart/brun )   


Min & Pärs gemensamma julklapp till varann ;-) 


Izack kommer få sitt egna första tv-spel idag Ps2 då min sambo är ute o ska inföskaffa sig ett Ps3 ... 

Inte tokig första tvspel så har nån fina enkla barnspel till Ps2 så hojjta till ;-)


  

Av Åsa - 26 december 2010 19:52

Izack provar sina elektroniska trummor ;-) 


  

Av Åsa - 25 december 2010 23:47

   

45 kg & livet var inte på topp .. 


  


54kg och livet på topp .. 


10 år kan göra skillnad   

Av Åsa - 25 december 2010 22:52

eller var det igentligen det .. för första gången i mitt liv så känns de som att livet har låtit mig stanna upp och andas ta tag i allt det jag alltid önskat få ha . 

Har aldrig reflekterat så mycket av saker från förr som jag gör idag .. varav vissa dagar kan kännas riktigt tunga . 

Tror det är en process framåt ... jag har aldrig annars kunnat kännas vid det , då problem hopat sig o blivit fler o fler & nya !! 

All min tid har tagits av det ! 


Det är nog inte så farligt endå .. är ingen expert inom området psykologi men jag har fått för mig att nu när allt är lugnt o bra så kan det hända att sorgeprocessen tar vid . ALLTSÅ HELT NORMALT! 


Kanske bara ska finna mig i det ! 


Lika väl som att vissa människor aldrig kommer förändras eller sluta förvåna .

Acceptera ... men vad är det igentligen .. acceptera vad ??! 

Vem har bestämt att vi bara ska acceptera vissa saker & andra inte !!  


Vem bestämmer vad jag ska må bra / dåligt av och inte ? 


Ingen har upplevt min smärta oavsett om den kan liknas din egen . 

Så hur kan då andra bestämma när jag ska " lägga det bakom mig" ? 


När jag endå håller på och skriver här vill jag också säga att jag inte kan förstå hur man kan stjäla av sina egna föräldrar ... hur f*n kan man stjäla av sina barnbarn . Jag hoppas detta kommer upp till ytan .. jag kommer aldrig acceptera vissa beteenden hos människor och de kommer jag också alltid ha stort avstånd till i mitt liv. Tror ni att det inte märks .. tror ni att ni är trodda ?! 

Det värsta jag vet är falskhet , där människor försöker bry sig utan hjärta! 

Avslöjat för länge sen , patetiskt o tragiskt!

  


Foto : Göran W


Ovido - Quiz & Flashcards