rocknangel

Alla inlägg under januari 2011

Av Åsa - 30 januari 2011 09:38

Det hände ... som jag aldrig ville skulle hända   

Klacken på min stövel gick av ... ASG .. det var så sjukt komiskt men va fan de bevisar att jag rörde mig på dansgolvet och att spelningen var grymt bra ! 

Jäkla drag .. rockn´roll på hög nivå .  

   

VILKET SKÄMT!!  HAHAHHAHAH!

  

Av Åsa - 29 januari 2011 09:12

Bilder från då Izack var tre månader ... den lilla tjockis skrutten ..   

En annan önskar ju bara att man aldrig klippte håret .. Vill ha tillbaka  NU  


    

Av Åsa - 27 januari 2011 13:21

Inte haft så mycket tid till bloggandet , inte hänt så mycket mer än att jag jobbat heller så   



I helgen ska vi på Krom o lyssna lite på 

Lou Siffer And The Howling Demons , det blir sväng kan jag lova dom är riktigt bra .


  


Här från Sweden Rock 2009 

Klipp från förra gången de va på krom ;-)


Av Åsa - 22 januari 2011 19:49

Haft en trevlig dag hos min mormor & morfar idag .. ätit världens godaste köttfärslimpa .. min mormor hon kan hon . 

Izack har busat med sin gamelmorfar , han älskar verkligen sina gamelmorföräldrar . 


Pärlor , en bil o jätte tuff t-ishirt fick han oxå    Det gillade han !!!


Nee dags o inta position soffa , dipp & chips .... I morgon bär det av till Naturhistoriska museet i Stockholm =) 


  

 Dags för äpple med gamelmormor

 

 Och en liten dans med gamelmorfar =)

  

Av Åsa - 22 januari 2011 08:20

Vaknade med en oerhörd värk i kroppen så det vart en timmes varmdusch .. lite bättre vart det . 

Annars så har jag sovit gott inatt och det var länge sen .. .så nu är jag pigg o alert så här på morgonkvisten   


Laddat med kaffe o ihält i koppen . ... 


Izack är uppe och har fått prova sin allra första slips som han ska få ha på sig idag .. Stilig och mycket stolt kille ..   ( det bästa av allt tyckte han va att det var en döskalle på den ) 


  

Av Åsa - 21 januari 2011 15:52

En luftballong som svävade  över stadion i stockholm då Kiss spelade Maj 2008


  


Av Åsa - 21 januari 2011 14:06

Kiss Stockholm 2008 .. fick en grym bild på Paul Stanley ruskigt nöjd över den   


  

Av Åsa - 21 januari 2011 13:49

Hittade på lite foton jag tagit på Gotland 2008 


Fårö

       

En ros från Hemse


Bad vid grötlingsboudden  



Innanför Visby ringmur


  

Ovido - Quiz & Flashcards