rocknangel

Direktlänk till inlägg 1 november 2011

Internet

Av Åsa - 1 november 2011 22:17

Ja äntligen internet ... 

Vad har hänt .. 


Jo .. flytt till huset .. izacks rum färdigt , renovering pågår i kök o vardagsrum =) 

Jobbar & sliter .. rea & flytt av butik . Härligt !


Fotar .. sover äter . 


Skurit mig i fingret och sytt på akuten .. numera har de läkt och stygnen är borttagna . 


En rätt jobbig " operation" .. vart sjukskriven några dagar . Mycket bättre men läknings processen tar lite tid .Drygt men jag lever .. ;-) 


Ni som undrar så har jag fått cellförändringar .. så pass att jag var tvungen att göra ett ingrepp som innebär att man får at bort en del av livmodertappen . Nått som är ganska vanligt men för det väldigt otrevligt.

Kommer få gå på täta kontroller för att följa upp o se att detta inte sprider sig. 


NEJ det är inte cancer .. det är ett virus som upptäckts i sånt tidigt skede att det inte utvecklats till cancer än . 

Nu har jag läkar kontakt och ska gå på regelbundna kontroller så förhoppningsvis slipper jag fler såna här behandlingar .. De kan iof inte garantera nått men i de flesta fallen så räcker en sån här behandling så ska det vara OK sen . Och det hoppas jag såklart att det blir ... BRA alltså =) 


Njuter annars av livet på landet .. aldrig gjort ett bättre val . 

 

En del av renoveringen då de började nå sitt slut i Izacks rum 








 

Vårat fina hus 




 

Ny sytt finger för sådär drygt 2 v sen . 



Jag är stolt över mitt liv .. min man , son & allt där till .. 


kram och gonatt . 


 
 
Ingen bild

Vendela

2 november 2011 10:51

Hejsan,
Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt renoveringprojekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot.
Maila mig på vendela.byggla@gmail.com så berättar jag mer!
/Vendela

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 12 april 2012 08:02


Sen i början på februari till för ca en vecka sen så har jag mått jätte dåligt ... Illamående kräkningar , uttorkning , sjukhusbesök , inlagd m dropp ... svält! Ja så har min början på graviditeten varit .. helt förjävlig och inte ett dugg roligt.  ...

Av Åsa - 1 mars 2012 15:28

Har  legat i soffan & vårhandlat lite online .. och fyndande ordentligt , för 561 spän nfick jag allt detta !  Jag ä rnöjd och hoppas allt kommer passa , iom med att bebis växer så blir ju magen större så jag har tagit lite större stl =)  Förra g...

Av Åsa - 27 februari 2012 10:16

Ja ,Sara Varga säger ju allt i sin låt ....    Man kan ju inge annat än att tyvärr tänka tillbaka på idioter som olyckligtvis finns på denna jord!!     ...

Av Åsa - 24 februari 2012 12:22


Morgonen började ganska bra .. jag kom ur sängen utan att må illa ens *tjoohooo* tills frukosten var intagen .  Toaletten är min " bästa " vän nu förtiden .. aldrig umgåtts så mycket med en porslins-stol som jag nu gjort den senaste tiden .  Min ...

Av Åsa - 22 februari 2012 09:34

Jag är gravid med mitt andra barn .. glädjen över plusset varade tyvärr inte så länge .  Gick nån vecka sen började jag må fruktansvärt dåligt , kräks upp allt jag äter och mår illa av allt i mat väg .  En sak som hör till , jo men de har gått öv...

Ovido - Quiz & Flashcards