rocknangel

Alla inlägg under januari 2012

Av Åsa - 13 januari 2012 07:24

Några månaders funderingar , varva jobb o bok läsning om att starta företag .. fotat , skött hem och barn . 

Papper gick från skatteverket och kom till mig ... Hälften fatta jag inte ett jota av & klia mig i huvudet förbrilt efter svar . 

Svaren tog jag reda på eftersom , Julen kom & nyår  !

Så fick lägga allt åt sidan en stund .. jag var slut körd . 

Krävdes ett läkarbesök lite vitaminer & mineral för att må bra igen .. 


Plockar fram papper från skatteverket igen , funderade mycket & länge över vissa frågor jag fått , ringde upp min handläggare .. 

Svaren fick han muntligt .. alltså inga problem . Mitt tänk var helt rätt =)


Samtal avslutas .. allt klart via telefon och jag vart beviljad min F(A)-skatt sedel !! 


Nu står jag här , fast jobb & ska driva mitt egna företag .. Hur bra började inte mitt 2012 igentligen . 

HURRRRRRRAAAAAAAAa ja e så GLAD! 


Jag föddes envis .. och den bedriften ska förevigas . 

Motgångar ger mig styrka ..  


VÄLKOMMNA ! 

www.åsaedling.se

 

Av Åsa - 11 januari 2012 06:28

Ja de var väl dags nu kanske.. 

Julafton har varit  , även nyår . 

Vi är inne på den 11 januari 2012 .. 2012 Herregud jag föddes lixåm 1983   


Haft en långledigt över Jul o Nyår .. firat med  släkt & vänner . Haft det otroligt trevligt . 


Renoveringen i Huset går framåt .. Stundens projekt är hallen . 

Väggar , tak o lister har blivit målat ... inväntar lite extra lister o reglar som ska upp innan golvet läggs in nu bara . 

Sen väntar intredningen ... de roligaste av allt , NÄSTAN .. .hela förändringen i sig är super kul att göra =) 


Kastar upp lite bilder och en guld låt från Alice Cooper


Här kommer några bilder på Första Julen i vårat hus 


         


Lite Nyår : 


     



Husets renovering från kök vardags rum & de som vi kommit till i Hallen . 


       



Hallen före :

    


Och efter ommålning :


 



Sen får vi inte glömma en sak ... Izack har varit med i Tv 4 och sjungit en julsång till andra advent också.

Världens duktigaste kille .. 

 http://www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/nyheterna_uppsala?title=andra_veckans_julsang&videoid=2116416 


För er som vill vara mer insatta så finns jag ju även på min hemsida www.åsaedling.se bloggar även där . 

Tack för mig så länge Kram på er ! 

Ovido - Quiz & Flashcards