rocknangel

Alla inlägg under februari 2011

Av Åsa - 25 februari 2011 11:35

Var tvungen och göra ett ärenda på stan då ja kunde nu , men fy fasen orka knappt röra mig ... vart en titt i skoaffären och två par fick följa snällt med hem . Ett par super fina tygkängor ( vår skor ) och ett par svarta höga stövlar . 

Mer orkade jag inte .... tvär slut! Nu ska jag inta sängen och sova mig lite friskare ! 




Känga från <a href=Skopunkten.com"
/>


Av Åsa - 25 februari 2011 08:27

mer än ord och idag känner jag precis så här ... 

TRÖTT , Orkeslös ... och mördbultad !!

   Foto: Göran W 

  Styling : Karin T 

Grafiker : Jeff H 

Modell: Jag

Av Åsa - 24 februari 2011 18:43

Influensan har varit prio nr ett senaste veckorna så bloggandet har varit så gott som dött för min del. 

Äntligen är febern borta och jag kan vara utanför sängen . Jobbigast är hostan som inte ger sig , fick cocillana av läkaren men den kräktes jag bara av så jag slutade o ta den . 

Provat receptfri  dämpande hostmedecin men de funkar inte , nu rotade ja i kylen o hittade hostmedecin mot slem o hosta får se om den funkar bättre då . 


JAG LÄNGTAR EFTER JOBBET!!! Jag längtar att få komma ut igen ordentligt , jag är inte nån människa som mår bra av att stänga in mig och inte träffa folk ( vilket nu varit tvunget) , jag blir deprimerad . 

Men på måndag då är jag tillbaka igen =)


Jag & Pär såg Psalm 21 för nån dag sen ... HUUUUUUUUUUUUUUUU den va verkligen så jäkla obehaglig .. men en sjukt bra story ! Jävligt bra för att vara en svensk " rysare " . SE DEN !!! 


  

Av Åsa - 15 februari 2011 07:15

Hade en jätte fin alla hjärtans dag igår ,.. fick parfym av älsklingen trotts att vi sagt at vi inte skulle ge varann nått   

Vi gjorde midda ihop  ... och jag hade bakat en kärleks bakelse + choklad doppade gele hallon. 

Gott !!! = PROPPMÄTT! 


      


  

  


  

Av Åsa - 14 februari 2011 08:33

  


ALL KÄRLEK TILL DE FINASTE KILLARNA I VÄRLDEN IDAG !! 

NI ÄR  MITT ALLT   


Länkar till en jätte fin låt som låg etta på svensktoppen den dagen min fantastiska son kom till världen   


Av Åsa - 9 februari 2011 13:07

.. på Dressman .. jajamensan !! Rolling stones har ingått ett samarbete med Dressman ... riktigt kul !! 


  


Kom in o shoppa loss en massa rolling stones tiisschoor  & kallingar ...  kasta ett öga på alla snygga jeans .. billigt o bra!! O framförallt så jäkla snygga!!! 


Kan ju säga att jag trivs .. gammla goa rock låtar och fantastiska arbetskamrater pluss en massa röda tungor här o där hela dagarna de sitter fint :-D 



Idag är jag ledig , nu för tiden känns de som en lyx !! Härligt väder med ..   ska nog fota .. efter disk o tvätt =) 


I morgon är en stor dag ... jag ska till banken *Håler tummar o tår* :-D


En av de toksnygga t-shirtsen fick hänga på mig hem igår ;-) 

  


bara kassen är ju värd att ha    


  




Av Åsa - 2 februari 2011 20:38

En dag på jobbet fylld med roligheter ... det är verkligen kul , och idag har jag skrivit på min provanställnings lapp... sååååå jäkla kul!!!! 

Nu är det bara köra gjärnet !! 


Nää känns rätt dött har inte så mycket att skriva , jobbat jobbat jobbat e vad jag har gjort. 


Jo var ledig i måndags , då hade Izack o jag film mys här hemma med popcorn & djungelboken. 

Man passar på och njuter lediga dagar med sin fina unge !  


Bjussar på senaste bilden jag suttit med .. 


Kram o go`natt ! 


  


Ovido - Quiz & Flashcards