rocknangel

Direktlänk till inlägg 13 januari 2012

FOTOGRAF ÅSA EDLING

Av Åsa - 13 januari 2012 07:24

Några månaders funderingar , varva jobb o bok läsning om att starta företag .. fotat , skött hem och barn . 

Papper gick från skatteverket och kom till mig ... Hälften fatta jag inte ett jota av & klia mig i huvudet förbrilt efter svar . 

Svaren tog jag reda på eftersom , Julen kom & nyår  !

Så fick lägga allt åt sidan en stund .. jag var slut körd . 

Krävdes ett läkarbesök lite vitaminer & mineral för att må bra igen .. 


Plockar fram papper från skatteverket igen , funderade mycket & länge över vissa frågor jag fått , ringde upp min handläggare .. 

Svaren fick han muntligt .. alltså inga problem . Mitt tänk var helt rätt =)


Samtal avslutas .. allt klart via telefon och jag vart beviljad min F(A)-skatt sedel !! 


Nu står jag här , fast jobb & ska driva mitt egna företag .. Hur bra började inte mitt 2012 igentligen . 

HURRRRRRRAAAAAAAAa ja e så GLAD! 


Jag föddes envis .. och den bedriften ska förevigas . 

Motgångar ger mig styrka ..  


VÄLKOMMNA ! 

www.åsaedling.se

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 12 april 2012 08:02


Sen i början på februari till för ca en vecka sen så har jag mått jätte dåligt ... Illamående kräkningar , uttorkning , sjukhusbesök , inlagd m dropp ... svält! Ja så har min början på graviditeten varit .. helt förjävlig och inte ett dugg roligt.  ...

Av Åsa - 1 mars 2012 15:28

Har  legat i soffan & vårhandlat lite online .. och fyndande ordentligt , för 561 spän nfick jag allt detta !  Jag ä rnöjd och hoppas allt kommer passa , iom med att bebis växer så blir ju magen större så jag har tagit lite större stl =)  Förra g...

Av Åsa - 27 februari 2012 10:16

Ja ,Sara Varga säger ju allt i sin låt ....    Man kan ju inge annat än att tyvärr tänka tillbaka på idioter som olyckligtvis finns på denna jord!!     ...

Av Åsa - 24 februari 2012 12:22


Morgonen började ganska bra .. jag kom ur sängen utan att må illa ens *tjoohooo* tills frukosten var intagen .  Toaletten är min " bästa " vän nu förtiden .. aldrig umgåtts så mycket med en porslins-stol som jag nu gjort den senaste tiden .  Min ...

Av Åsa - 22 februari 2012 09:34

Jag är gravid med mitt andra barn .. glädjen över plusset varade tyvärr inte så länge .  Gick nån vecka sen började jag må fruktansvärt dåligt , kräks upp allt jag äter och mår illa av allt i mat väg .  En sak som hör till , jo men de har gått öv...

Ovido - Quiz & Flashcards