rocknangel

Alla inlägg under oktober 2010

Av Åsa - 31 oktober 2010 18:52

Foton tagna av :

Magnus Tamelander




  


http://www.kromuppsala.se/index.html


http://www.facebook.com/album.php?aid=87...87





  


  


  


  







Av Åsa - 31 oktober 2010 09:40

Jag kan ju bara säga FY FASEN VA ROLIGT , hade en toppen kväll och jag tog hem första platsen för bäst utklädnad . TACK!!! 

Vann Raubtiers senaste platta  och massa smått och gott där till ... 


  



Av Åsa - 30 oktober 2010 18:24

NU ÄR DE DAGS FÖR HALLOWEEN ..   

    

Av Åsa - 30 oktober 2010 07:36

Ni som finner intresse av Coldspell som lirar på Krom(Uppsala) ikväll , här har ni deras hemsida på Myspace . 


http://www.myspace.com/coldspellsweden


  

Av Åsa - 30 oktober 2010 07:10

Från minus grader till att sitta nu kl 07.16 och se att det står 8,7 grader varmt ute på termometern.. *märkligt* .. 

Men glad blir jag hatar då de är kallt!!   


Lite bilder från tapetsering o inköp igår =) 



Vita korgar från ikea (fyrkantiga) 30*30*24 cm ca 80 :- /st

 

  

Set med tre vita runda korgar i olika stl 99:- Ikea 


  


Skoskåp vi fick plats med 8 par skor i den sänkt pris från 249 :- till 199 :- på Ikea .


Lack hylla vita stl 30*26 cm 49:- / st 






Av Åsa - 29 oktober 2010 22:04

Ikväll har jag tapetserat klart hallen , lite fog och diverse pyssel kvar bara .. 

Va till Ikea två vändor idag underbart kul tyckte jag och Izack men det räckte för Pär trotts att han bara var dit en gång med oss :-P 


Izack älskar att få busa med kompisar inne på " Småland" medans  jag går och tittar o handlar !! 


Idag vart det ett sko-skåp , vägghyllor & några vita korgar !! =) 




Av Åsa - 28 oktober 2010 11:15




Nu ringer du och terrar mej igen

Allting är sej likt fast jag är trettiofem

Oavsett som liten eller stor

Har jag fått vara mamma åt min mor

Har bett dej men du ringer full ändå

Du sluddrar jag är nykter det svär jag på

Lögner, lögner, alltid lögner fy fan

Drogerna har gjort dej till mytoman

Jag är trött på att förlåta, jag är trött på att förstå

Jag är trött på att du delar mej i två


Hatar, Älskar

Älskar, hatar Jag orkar inte mer

Det är galenskap det som sker


Din ursäkt är all ångest som du har

Och allting som har hänt i dina dar

Du hatar det som andra gjort mot dej

Men ändå gör du samma sak mot mig

Jag är så trött på alla tårar, på att gråta nästan jämnt

För att kaoset i mitt liv har du bestämt


Du påstår att jag är livslusten för dej

Men du suger alla krafterna ur mej Kluvet, kluvet, schitzat, kluvet, ja

Att slitas mellan kärleken och hatet

Man ska alltid älska både mor och far

Oavsett vad dom gör mot sina barn Skitsnack, skitsnack, skitsnack säger jag Ömsesidig respekt - borde vara lag!

Jag är trött på att förlåta, jag är trött på att förstå

Jag är trött på att du delar mej i två

Av Åsa - 28 oktober 2010 10:43

Händelser påverkar oss mer än vad man tror ...  

Det är lätt att visa en sida utåt som är glad och positiv då det i perioder inte alls är så ..  

Minnes bilder & ord kan dyka upp hur som helst , det behövs bara det där liknande steget hos en människa , liknande rörelsen , liknande ordet , liknande platsen ... du får höra om en liknande berättelse osv . 


Livet är inte alltid så lätt , det är nog lite så som de flesta säger man gör det som man vill ha det . Ibland är det svårt , ibland är det enkelt . 


Ibland kan jag tycka att mina egna erfarenhet kan vara något positivt idag , men ibland kan jag bli så förbannad och fråga mig själv va fan allting va bra för . 


Ovido - Quiz & Flashcards