rocknangel

Alla inlägg under oktober 2010

Av Åsa - 14 oktober 2010 07:58

Snart dags för partaj på Krom .. Årets halloween fest !! 

Några bilder från förra året .. 

Resten finns under Tidigare Krom på kromuppsala.se



 F.K.U på scen .. 

    

Av Åsa - 12 oktober 2010 20:53

...FORMADE MIG TILL DEN JAG ÄR IDAG ...


Positivt eller negativt ?? 


Både och !!  ?


Av Åsa - 12 oktober 2010 20:22

Fick hem mitt löshår idag .. SUPER!! Fasen vad glad jag blev .. Kastade i det lite snabbt i håret för en provtitt ... Längtar redan till i morgon då jag får fixa o dona med det så det blir fint :-D 


  

Av Åsa - 11 oktober 2010 22:23

Många gånger har man hört och sagt det själv , oftast vid negativa händelser i sitt liv ." Glöm och gå vidare , så mår du snart bättre "


Men är det så .. mår man bättre av det ???!!! 


Tanken har slagit mig & funderat lite på den från och till .. 

" att är det alltid bäst att glömma o gå vidare " ? 


Inte ofta säger vi "glöm o gå vidare " då det händer positiva roliga saker i livet , det är saker man alltid drömmer sig tillbaka till " Kommer du ihåg när " åå jag önskar att det var som då " osv .. 


Är det alltid bäst att glömma ... ?? 

Kan man glömma ?? 


Även om det hänt något hemskt & jobbigt , kan det inte vara så att det kan vara bra att minnas , att inte glömma för att bli påmind ?!! 

Kan det inte vara nyttigt att bli påmind för att kunna se vad man har " IDAG" ?? ! 


Go`natt   


  

Foto: Göran Wagneklev


Av Åsa - 10 oktober 2010 23:07

Tänkte lägga upp en kategori " det var då ... " många kanske känner igen sig  , andra inte . 


Det som bör kommas ihåg att allt handlar om min verklighet inte din , min tanke kanske inte är din ,min känsla är inte din känsla , det jag gråter för kanske du skrattar åt , det jag ler åt kasnke gör dig arg. Alla är & känner vi olika ...  


 Det som  var då för mig , kanske är nu för andra ..  


  


Av Åsa - 10 oktober 2010 22:53

Världens finaste bild på Izack med sin mormor .. 


Ibland blir det inte som man önskade eller kanske ville , de vackra ögonblicken och stunderna än om de är korta .. har jag lärt mig att  det är något man ska ta tillvara på  . 


  

Av Åsa - 10 oktober 2010 22:44

SÅ JÄKLA BRA FILM +++++ , hemskt tragisk men de är så där många människor har det här i livet tyvärr. Kändes att se den & många tårar vart det .. men såååååå SEVÄRD!!


 


Leon en film jag såg för måååånga år sen , nu och då har jag tänk att F*n den måste jag se igen ... Här om veckan vart det så .. som jag minndes så var det såklart BRA!!

  

Av Åsa - 10 oktober 2010 22:39

Nyss tittat på en mycket bra film Nowhere Boy ! 


  



Möt killen bakom The Beatles! John Lennon, en osäker tonårskille i ett nedslitet Liverpool. Splittrad mellan kvinnorna i sitt liv: modern som övergav honom och kvinna som tog över. Resan in i musiken och det ödesmättade mötet med den unge Paul McCartney. Och den konstanta flykten från ett förflutet som hela tiden kommer allt närmare...

Presentation


Det är EJ tillåtet att använda mina bilder för privat eller annat bruk.
Fråga alltid innan om det skulle vara så att ni vill ha någon bild .
Mvh Å.E

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Andras bloggar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards