rocknangel

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Åsa - 10 oktober 2010 23:07

Tänkte lägga upp en kategori " det var då ... " många kanske känner igen sig  , andra inte . 


Det som bör kommas ihåg att allt handlar om min verklighet inte din , min tanke kanske inte är din ,min känsla är inte din känsla , det jag gråter för kanske du skrattar åt , det jag ler åt kasnke gör dig arg. Alla är & känner vi olika ...  


 Det som  var då för mig , kanske är nu för andra ..  


  


Av Åsa - 10 oktober 2010 22:53

Världens finaste bild på Izack med sin mormor .. 


Ibland blir det inte som man önskade eller kanske ville , de vackra ögonblicken och stunderna än om de är korta .. har jag lärt mig att  det är något man ska ta tillvara på  . 


  

Av Åsa - 10 oktober 2010 22:44

SÅ JÄKLA BRA FILM +++++ , hemskt tragisk men de är så där många människor har det här i livet tyvärr. Kändes att se den & många tårar vart det .. men såååååå SEVÄRD!!


 


Leon en film jag såg för måååånga år sen , nu och då har jag tänk att F*n den måste jag se igen ... Här om veckan vart det så .. som jag minndes så var det såklart BRA!!

  

Av Åsa - 10 oktober 2010 22:39

Nyss tittat på en mycket bra film Nowhere Boy ! 


  



Möt killen bakom The Beatles! John Lennon, en osäker tonårskille i ett nedslitet Liverpool. Splittrad mellan kvinnorna i sitt liv: modern som övergav honom och kvinna som tog över. Resan in i musiken och det ödesmättade mötet med den unge Paul McCartney. Och den konstanta flykten från ett förflutet som hela tiden kommer allt närmare...

Av Åsa - 10 oktober 2010 15:30

Förmiddans utflykt med familjen Edling/Salander 


        

Av Åsa - 10 oktober 2010 08:09

Volbeat är ju en förjävla bra grupp ... 

En grupp jag upptäckte under en period i mitt liv då det var viktiga beslut i mitt liv som skulle tas .. så Volbeat i dagens läge får mig att tänka o minnas mycket . 

På både gott & ont !!   


En av deras låtar som berör mig stark :

Tillägnad ett arsle precis som vi alla andra också kan va , vissa gör det mer synligt än andra o vägrar ändra sig bara .* De är synd*   



Counting all the assholes in the room

Well I'm definitely not alone, well I'm not alone You're a liar, you're a cheater, you're fool

Well that's just like me yoohoo and I know you too Mr. Perfect doesn't exist my little friend

And I tell you it again, and I do it again

Counting all the assholes in the room, Well I'm Definitely not alone, well I'm not alone Look deep into yourself before you blame all others

For betrayal, all for betrayal I promise, so easy to say, and easy you failed,

And you do it again

Well the music seems do cover And I like what do the colours Well I turn my back and Go for all the better things in order

Well maybe you think your lie is safe

But I read you like a letter, and like a letter

Your charm do not evens the pain It fills me with rage, and you do it again Well the music seems do cover

And I like what do the colours

Well I turn my back and Go for all the better things in order

Well the music seems do cover

And I like what do the colours Well I turn my back and Go for all the better things in order

And a gangster keeps on telling

That he got a song that matters

So I flip a coin towards him

Thank you very much for listening 

Bloppis-annons
Av Åsa - 10 oktober 2010 07:51

Längd: 165 cm

Bredd: 77 cm

Höjd: 63 cm

Madrasslängd: 160 cm

Madrassbredd: 70 cm

Sängstomme och stödbräda: Ben huvudgavel/ Ben fotgavel/ Sängsida/ Stödsida/ Mittgavelstycke/ Övre gavelstycke/ Bärlist: Massiv bok

Gavelfyllning: Träfiberskiva, Akrylfärg

Ribbotten: Massiv furu, 100% polyester



Madrass medföljer (som Ny) Skyddats väldigt väl .


    

Övrigt (Personligt), Säljes - Uppsala (Uppsala län)
Pris:    300:-
Telefon:    0760275543
 

Presentation


Det är EJ tillåtet att använda mina bilder för privat eller annat bruk.
Fråga alltid innan om det skulle vara så att ni vill ha någon bild .
Mvh Å.E

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Andras bloggar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards