rocknangel

Alla inlägg under oktober 2010

Av Åsa - 28 oktober 2010 07:56

Igår kväll satt jag och försökte lära mig skapa lite sår med special vax .. Fasen va kladdigt och svårare än man tror ;-) 


    

Av Åsa - 27 oktober 2010 09:09

Vårat nya dusch-handtag har kommit , fasen så mysigt o duscha nu   


    

Av Åsa - 27 oktober 2010 07:46

Frukost till mig och Izack sen blir det dagis för den lilla herren   

Gröt är det bästa han vet och mamma älskar kaffe , ingen bra start på dagen om kaffet är slut   


  

Igår hade jag en jätteglad sambo som ringde från jobbet och svarde att Lasange blir underbart till middag ;-) 

Tyckte synd om han då han står i kylan och fixar med ventilation hela dagarna så jag skickade över lite rosor med blommogram och frågade om Lasange vart bra till middag ?? :-D


Man måste vårda sin kärlek och är det inte mysigt och överraska ibland      


    


Nu sitter jag och lyssnar på Bandit , Nicke Borg kommer upp till studion och Martin ville få en koll på vilken låt som är bäst med Backyard Babies innan han kommer  


En av många bra låtar har jag här The Clash 

JÄVLA BRA LÅT! 

 

Av Åsa - 26 oktober 2010 08:10

ibland finner jag inga ord .. Vad är detta ?????   


Av Åsa - 24 oktober 2010 16:35

Körde en liten test sminkning inför nästa helg .. Woohoo nu vet jag iaf vilket håll jag ska gå åt ;-)


  

Av Åsa - 24 oktober 2010 09:59

På lördag ska vi på Krom ..maskerad & halloween fest .. fasen vad jag längtar , mest att få fixa min outfit    


 Cold Spell från Kiruna kommer och spelar då , ska bli kul o se   


Av Åsa - 24 oktober 2010 09:47

Ny video ute med F.K.U från Uppsala    


TITTA & NJUT !! 


  


Av Åsa - 22 oktober 2010 12:53

Izack önskade sig kanelbullar idag , så vi drog fram bakgrejjerna o började . 

Han fick sin egen deg att göra i ordning knåda och skapa bullar av ( lite med mammas hjälp) men de mesta klarade han fint själv . 


  


  

  

  



Presentation


Det är EJ tillåtet att använda mina bilder för privat eller annat bruk.
Fråga alltid innan om det skulle vara så att ni vill ha någon bild .
Mvh Å.E

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Andras bloggar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards