rocknangel

Alla inlägg under oktober 2010

Av Åsa - 19 oktober 2010 12:39

Regn & rusk får mig att vilja städa .. och det är precis vad jag ska göra . 

Har precis rotat fram D.A.D i Pärs spotify listor .. gav mig massa energi på lunchkoman .


  



Kanske lite tidigt men bättre o vara det än för sen , mina julkort på Izack har kommit hem som ska skickas till vänner , bekanta , nära & kära under julen.

Ett härligt tema där han får visa en av många saker han älskar att göra , älskar min son han är underbar!   

Har världens finaste & härligaste personlighet 

Omtänksam & kärleksfull 

Envis & drivande 

En toppen kille !!! 


Lite D.A.D kanske piggar upp fler än mig , varsegoooo :-) 


Av Åsa - 17 oktober 2010 08:34

Vaknade kl 08:00 *yeehoo * sov morgon   

Izack har haft en förmåga att vilja gå upp bra mycket tidigare på senaste tiden .. 

 Fint höst väder idag solen är på väg upp  ,HÄRLIGT!! 


Idag blir det att hälsa på nära & kära ..   


  

Av Åsa - 17 oktober 2010 08:28

Sista bandet  som ska med på 10 års jubileum Bandit Boat . 

Fin Line - Up de blir ..   



Men gladast är jag för Hardcore Superstar , hade kunna åkt om det BARA var dom som åkte med oxå   



Av Åsa - 16 oktober 2010 20:43

    

Av Åsa - 16 oktober 2010 19:50

Idag träffade jag fotografen Sven Tegelmo för första gången. Vart en fotografering inspirerad av Madonnas musik & Video Frozen . 


Kändes väldigt lyckat och är otroligt förväntansfull för att få se slut resultat   


Av Åsa - 16 oktober 2010 17:48

En dag full med aktivitet .. 

Morgonen började med fotografering 09:00 på en åker utanför Salabacke/Årsta , riktigt roligt . 


Var hem och bytte om sen vidare till poole dancingen .. helt slut som vanligt efter det , HÄRLIGT! 


Efter det vart det lite höstbus ute på gården i det underbara vädret . 


Nu dags för MAT , EFTERLÄNGTAT !! 


  

Av Åsa - 15 oktober 2010 12:43

Yeehoo idag kom min dräkt o linser som ska användas till halloween .. 

Svårt som fasen o sätta in de men de gick till sist .. läre nog prova några ggr o göra mig van med dom innan ... 2 veckor på mig iaf HEJJJAAA!! 


  

Av Åsa - 14 oktober 2010 12:57

 Idag har jag inte så mycket o blogga om känner jag .. hmm mer än att jag känner mig lite ond    fast på ett snällt sätt   .


PUSSS !!


  

Presentation


Det är EJ tillåtet att använda mina bilder för privat eller annat bruk.
Fråga alltid innan om det skulle vara så att ni vill ha någon bild .
Mvh Å.E

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Andras bloggar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards