rocknangel

Alla inlägg under oktober 2010

Av Åsa - 4 oktober 2010 09:17

  

Av Åsa - 4 oktober 2010 08:43

Ja , jag har verkligen världens finaste lilla familj . 


Jag är lyckligt lottad som har en fullt frisk underbart fin son & en snäll, kärleksfull helt underbar sambo .


Man ska aldrig ta något förgivet & 

även om det tar emot o känns hårt många gånger 

så ge aldrig upp . 

Gör det som är rätt så ska du se att allt de du vill kommer att komma till dig .  




Vart är Izack ????

  


GOSSSEEEEDJURRRSSSS BUS!!!!!

  

Av Åsa - 3 oktober 2010 12:09

Igår kväll fick jag och Pär lite "egen " tid . 

Izack var hos sin morfar så vi tog en biokväll.


Det vart Resident Evil Afterlife 3D , vart positivt överraskad då jag inte alls gillar såna filmer annars .

Men den var riktigt bra , ska nog enligt mig iaf ses på 3D så man får alla de där häftiga effekterna på max. 


 

Av Åsa - 2 oktober 2010 09:21

I går morse var jag ut tidigt och fotade lite , finns det något finare då solen lyser &  dagg som blivit frost o gnistrar över gräset. 

Det är en speciell känsla att gå upp tidigt , gå ut och se världen vakna , redo för en ny dag ! 




  

Av Åsa - 1 oktober 2010 08:35

Det gick ju super bra igår , Izack och jag var helt slut då vi kom hem från Stockholm. 
Trevligare människor får man leta efter   

Förrutom inspelningen var vi o gick o kika lite i den stora staden , shoppade lite & 
sprang i hop med lite Idol-folk .. *lite kul iaf o se dom i verklighet*   

Lite bilder från stockholm i går :
        
  

Presentation


Det är EJ tillåtet att använda mina bilder för privat eller annat bruk.
Fråga alltid innan om det skulle vara så att ni vill ha någon bild .
Mvh Å.E

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Andras bloggar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards