rocknangel

Alla inlägg den 25 december 2010

Av Åsa - 25 december 2010 23:47

   

45 kg & livet var inte på topp .. 


  


54kg och livet på topp .. 


10 år kan göra skillnad   

Av Åsa - 25 december 2010 22:52

eller var det igentligen det .. för första gången i mitt liv så känns de som att livet har låtit mig stanna upp och andas ta tag i allt det jag alltid önskat få ha . 

Har aldrig reflekterat så mycket av saker från förr som jag gör idag .. varav vissa dagar kan kännas riktigt tunga . 

Tror det är en process framåt ... jag har aldrig annars kunnat kännas vid det , då problem hopat sig o blivit fler o fler & nya !! 

All min tid har tagits av det ! 


Det är nog inte så farligt endå .. är ingen expert inom området psykologi men jag har fått för mig att nu när allt är lugnt o bra så kan det hända att sorgeprocessen tar vid . ALLTSÅ HELT NORMALT! 


Kanske bara ska finna mig i det ! 


Lika väl som att vissa människor aldrig kommer förändras eller sluta förvåna .

Acceptera ... men vad är det igentligen .. acceptera vad ??! 

Vem har bestämt att vi bara ska acceptera vissa saker & andra inte !!  


Vem bestämmer vad jag ska må bra / dåligt av och inte ? 


Ingen har upplevt min smärta oavsett om den kan liknas din egen . 

Så hur kan då andra bestämma när jag ska " lägga det bakom mig" ? 


När jag endå håller på och skriver här vill jag också säga att jag inte kan förstå hur man kan stjäla av sina egna föräldrar ... hur f*n kan man stjäla av sina barnbarn . Jag hoppas detta kommer upp till ytan .. jag kommer aldrig acceptera vissa beteenden hos människor och de kommer jag också alltid ha stort avstånd till i mitt liv. Tror ni att det inte märks .. tror ni att ni är trodda ?! 

Det värsta jag vet är falskhet , där människor försöker bry sig utan hjärta! 

Avslöjat för länge sen , patetiskt o tragiskt!

  


Foto : Göran W


Av Åsa - 25 december 2010 22:44

Den här låten tar mig tillbaka till en fruktansvärt tung tid .. 

snart 4 år tillbaka .. en god vän till mig gav mig låten o bad mig lyssna på den ( tror hon vet vem hon är )   


Trotts att den får mig att minnas tråkigheter så minns jag hur den träffade mig rakt i ansiktet som den fetaste käftsmällen... Vakna upp o inse sanningen !

En låt som drivit mig framåt till de jag valde bort och vad jag är & har idag ..


 

Misshandeln får jag nog alltid leva med ... kanske bara måste lära mig att leva med den . 

Av Åsa - 25 december 2010 13:13

Kör med leopardens färger idag .. Älskar de här linnet ;-)

Annars så kör vi på med julmaten .. fortsättning följer vi ska till faster   


  

Presentation


Det är EJ tillåtet att använda mina bilder för privat eller annat bruk.
Fråga alltid innan om det skulle vara så att ni vill ha någon bild .
Mvh Å.E

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Andras bloggar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards