rocknangel

Alla inlägg den 23 december 2010

Av Åsa - 23 december 2010 23:03

Fick en länk av en gammal vän ..  

Det berörde måste jag säga .. Tusen tack .. 

Fan va fint!!   




Sover du så vakar jag, Min puls är dina hjärteslag,

När du är vaken följer jag,

Vid din sida både natt och dag

När jag är vaken är du allt jag ser,

Och jag skall inte svika, inte falla ner

Det får aldrig någonsin ske,

För världen är vår fiende Vakthund, vakthund,

jag är din vakthund Alltid tätt intill med både hugg och slag Vakthund, vakthund jag är din vakthund Min heder är din trygghet, trohet är min lag Du är trygg hos mig, jag är för alltid din Och ingen djävul kommer någonsin röra vid ditt skinn Varje ed är sann och de har svurits medan blodet rann När jag bevisat vad jag kan Din dobermann Jag blir här till mitt bittra slut evig kärlek falnar aldrig ut Ditt namn har etsats till mitt liv En länk av stål som glöder, som är explosiv Hur kan jag föreställa mig Ett liv av tomhet, övergiven utan dig Det är den största skräck jag har Att du ej längre skulle stanna kvar Vakthund, vakthund jag är din vakthund alltid tätt intill med både hugg och slag Vakthund, vakthund, jag är din vakthund Min heder är din trygghet, trohet är min lag De satans jävlarna som vill ha dig Ska få se rabiesattacker när de möter mig Må fan ta frigjordhet åt helvete med din frihet Jag är och förblir han Din dobermann Vakthund, vakthund jag är din vakthund alltid tätt intill med både hugg och slag Vakthund, vakthund, jag är din vakthund Min heder är din trygghet, trohet är min lag Du är trygg hos mig, jag är för alltid din Och ingen djävul kommer någonsin röra vid ditt skinn Varje ed är sann och de har svurits medan blodet rann När jag bevisat vad jag kan Din dobermann De satans jävlarna som vill ha dig Ska få se rabiesattacker när de möter mig Må fan ta frigjordhet åt helvete med din frihet Jag är och förblir han Din dobermann

Av Åsa - 23 december 2010 20:41

Lagt alla julklappar Izack får på morgonen då han vaknar under granen , tror jag kommer ha en överlycklig kille i morgon bitti . 

Alla klappar han får av Pärs föräldrar , gammel mormor & gammel morfar , Pärs farmor & sin farfar Robert  får han på morgonen då de annars blir OTROLIGT mycke att släpa hem till min pappa sen =) 


Ja han blir ju inte utan iaf omtyckt av många ;-) Men de är  han värd min fina lilla kille   


Pärs mamma har gjort världens finaste Julstrumpa till Izack som ja ska hänga på sängkatten innan jag går o lägger mig som blir de första han ser i morgon bitti   


Bild på båda sidor av strumpan :-)


     


 


En som sover sött och ovetandes att tomten vart här under natten     


  

  


Av Åsa - 23 december 2010 09:39

Jag och min fina sambo hade lite julafton tillsammans igår kväll .. 

Han åker till Göteborg hem till sin syster över Jul . 


Jag och Izack firar hemma med hans morfar! 


Fick parfym av min älskling ( alltid lika uppskattat )   


Hidden Fanatsy 


  

Presentation


Det är EJ tillåtet att använda mina bilder för privat eller annat bruk.
Fråga alltid innan om det skulle vara så att ni vill ha någon bild .
Mvh Å.E

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Andras bloggar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards