rocknangel

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Åsa - 22 december 2010 07:38

Jag är så trött ,inte bara trött Utan helt utpumpad, totalt sjukt trött. 

Fötter o kroppen värker ... hjärnan känns helt tung & mosig . 

Måste ta tag i min skada i foten jag haft sen en ridolycka då jag var 14 - 15 år.

Den skriker inte hallelulija direkt efter man går och trampar en hel dag  på jobbet . 

Undrar hur mycket man går en dag ..   


Inatt har vi haft besök av Igor , svärföräldrarnas vovve . 

Han är så gammal och skruttig så de vart ut och rasta han mitt i natten också . 

Men nu snart ska han hem till sig . 


Köpte mig en egen julklapp på Glitter i går . 

En döskalle ring jag suktat efter länge ... Men nu så är den min , 90 spänn fattigare .


  

Izack och Igor har det mysigt i soffan så här på morgon kvisten , aaaa fyy jag såg ju det de är 20,5 grader kallt  ute ..*brrrr* Kommer inte överleva nu ju   


  

Ovido - Quiz & Flashcards