rocknangel

Alla inlägg under december 2010

Av Åsa - 21 december 2010 07:56

Lät Du Henne Komma Närmre


 Jag ville mötas nånstans nere på djupet

Jag har varit där förut o jag är inte rädd

Och dina ögon ja dem ändrar färg i ljuset

Men de kan titta nu jag är beredd

Lät du henne komma närmre

Var hon vackrare än mig? Ja, det finns dagar som jag tänker mer på henne än på dig

Jag går bredvid men halkar efter

jag orkar inte springa mer försökt att visa dig med blicken men det är inte mig du ser den här platsen är någon annans

och jag måste hitta ut hur ska man älska nån som har älskat nån förut?

Jag minns så väl hur hon blev presenterad

Men de var jag som lät henne komma in

Jag har försökt att ge dig hela skulden

Fast jag innerst inne vet att den är min

Vi står på gatan bryter meningar i mörkret

Utanför stadens finaste hotell

Dina händer ja de ber mig sova över Som ett sätt att säga ”tack för ikväll” Lät du henne komma närmre

Var hon vackrare än mig?

Ja, det finns dagar som jag tänker mer på henne än dig

Jag går bredvid men halkar efter

jag orkar inte springa mer försökt att visa dig med blicken men det är inte mig du ser den här platsen är någon annans och jag måste hitta ut hur ska man älska nån som har älskat nån förut?

Jag vissa stunder kan det kännas ensam

Och du undrar vad jag tänker på

Så jag håller hårt och kryper tätt intill dig

Som om hon skulle försvinna då

O vi talar sällan högt om våran framtid

Vi talar aldrig högt om det vi har

Dina drömmar blir allt svårare att se nu¨

Och mina finns snart inte längre kvar

Lät du henne komma närmre Var hon vackrare än mig?

Ja, det finns dagar som jag tänker mer på henne än dig

Jag går bredvid men halkar efter jag orkar inte springa mer försökt att visa dig med blicken men det är inte mig du ser den här platsen är någon annans och jag måste hitta ut hur ska man älska nån som har älskat nån förut.


Av Åsa - 21 december 2010 07:29

Igår började man jobba 15.30 så jag hann med en sväng på stan innan .. 

Sprang in på New Yorker och köpte ny jacka för hela 199 :- kr på rea . 

Som hittat   

Gillar deras märke Fishbone så de vart en jacka i de märket storlek XS .


Dags för kaffe & morgonens rutiner , Izack ska till dagis och jobbet väntar kl 12.00. 


I morgon är man ledig och då ska äntligen de första & sista julklapparna handlas.

Enda dagen man hinner det på så   


  

Av Åsa - 17 december 2010 07:03

Sprang iväg o hyrde film i går kväll den här såg intressant ut men 

inga pluss av mig ... riktigt dålig film.


  

Av Åsa - 16 december 2010 12:54

Har seriöst tagit tag i kökets alla luckor .. spackling & målning .. nu sätter det fart , med lite tur är allt färdigt innan Jul. 

Beror på min kvälls ork vill säga då de är mycket jobb nu också = )


Före : 

  

Förändringen börjar ta form : 


  

Av Åsa - 14 december 2010 18:58

Vi har ju alla drömmar ... 

Här är min dröm ..... en dröm jag aldrig trodde skulle bli sann . 

Jag visste dock inte hur den här drömmen skulle se ut bara att den skulle vara en fröjd för ögat  & ha en underbar personlighet . 


Jag fick drömmen att fastna på linsen & här är resultatet av det ... EN FANTASTISK MAN!   


  

Av Åsa - 14 december 2010 17:56

Hittade ett foto jag tog i sommras   


  

Av Åsa - 14 december 2010 16:10

Äntligen klar med 2 dagars jäkla pill ... en nyckelringsblomma   


    

Presentation


Det är EJ tillåtet att använda mina bilder för privat eller annat bruk.
Fråga alltid innan om det skulle vara så att ni vill ha någon bild .
Mvh Å.E

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Andras bloggar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards