rocknangel

Alla inlägg under december 2010

Av Åsa - 14 december 2010 07:55

Gud vad jag vill ha sommar ...  Till och med att jag längtra tillbaka till ett fruktansvärt regningt Sonisphere i sommras 


  

Min skinnjacka vart aldrig sig lik efter det ;-)

Av Åsa - 14 december 2010 07:37

Just nu känns det bara tomt och väldigt fattigt på att skriva nått ... efter dagens gång kanske de möjligt kan finnas något intressantare :-)

Av Åsa - 13 december 2010 10:29

  

Av Åsa - 13 december 2010 09:55

8.30 var vi på dagis idag då Izack hade lucia firande . 

Det var så himla fint och alla barnen var så otroligt duktiga . 


Efter fikade vi och sen så vart det hemgång för oss .


Vilket jobb alla fröknar gjort kanon duktiga .. de va de finaste lucia tåg jag sett.  

  



  

  

Min fina tomtenisse   


Av Åsa - 12 december 2010 20:27

  Björn FR kom med det bästa bidraget råttan är nu döpt o redo att flytta


Grattis !!   


En adress kan du skicka till min mail : edlingasa_83@live.se 


Namnet är numera inte råttan utan:  Adolfritiof IV af Upsala 



  

Av Åsa - 11 december 2010 20:26


Och idag åkte granen upp .. Izack har längtat längtat & tjatat om gran så ok .. han fick som han ville idag . 

När allt var klart utbrister han glatt :" MAMMA jag älskar min gran "


 


För övrigt har de kommit upp julgardiner i köket  

 


Några tomtar 


  

Sovrummet fick röda ..Och ja jag vet att de måste strykas   

  


Ne nu ska jag sällskapa min snygga karl med julmust & chips i soffan .. 

 Natti natt! 


Av Åsa - 11 december 2010 20:12

  

Av Åsa - 11 december 2010 16:53

  

  

Ovido - Quiz & Flashcards