rocknangel

Alla inlägg under december 2010

Av Åsa - 7 december 2010 14:56

Hon är en kvinna jag lyssnar på då jag önskar ha lite lugn omkring mig . 

En fantastisk låtskriverska och jag måste säga att det här är en av de bästa låtar hon någonsin gjort! 


Du sålde Våra Hjärtan 



Du sålde mitt hjärta, på realisation

Och du sålde min stolthet, på närmaste auktion

Du sålde min värdighet och min innersta hemlighet

Av allt det jag gav har du ingenting kvar

Jag ger vad jag har

Men du ger ingenting tillbaks


Jag lämnar dig här

Jag måste gå nu

Ja, jag lämnar dig här

För jag vill aldrig, aldrig, aldrig bli som du

För du sålde ditt hjärta, du sålde din själ

Så inte känner du smärta, när jag tar mitt farväl

Inget smärtar en hjärtlös man, säg vad en man utan hjärta inte kan

Av allt det jag gav har du ingenting kvar

Jag ger vad jag har

Men du ger ingenting tillbaks

Så jag lämnar dig här

Jag måste gå nu

Ja, jag lämnar dig här

För jag vill aldrig, aldrig, aldrig bli som du


 Du sålde mitt hjärta, och allt som var vårt

Jag undrar än hur du kunde, du sa det var inte svårt

Nej, inget smärtar en hjärtlös man, säg vad en man utan hjärta inte kan

Av allt det jag gav har du ingenting kvar

Jag ger vad jag har

Men du ger ingenting tillbaks

Så jag lämnar dig här

Jag måste gå nu

Ja, jag lämnar dig här

För jag vill aldrig, aldrig, aldrig bli som du

För du sålde våra hjärtan

Du sålde våra hjärtan

Ja, du sålde våra hjärtan

Du sålde våra hjärtan

Du sålde våra hjärtan

Du sålde våra hjärtan

Ja, du sålde våra hjärtan


Av Åsa - 7 december 2010 07:46

Mammas fina Izack !


Hockey - proffs nästa   

el bara redo för dagis   


  

Av Åsa - 6 december 2010 15:09

akta dig ...


    

Av Åsa - 6 december 2010 09:26

och lyssnar på världens bästa album Split Your Lip .  


  



  

Av Åsa - 6 december 2010 07:48

Kikade på termometern , helt otroligt får ha vart 15-20 minus så står den idag på 0,1  ... Otroligt typ 1 + . 

Morgonen börjar med en STOR KAFFE och tända ljus . 

  

Av Åsa - 5 december 2010 19:33

Igår förmiddags var vi till pulkabacken , uppskattades av Izack . 

Han hade riktigt roligt .. Det jobbigaste är att den lille mannen är inte speciellt rädd för något och skulle helst åka där det var som brantast vilket vart tvär nej då vi hade glömt hjälmen hemma . 

Åkte själv o hejjjj va det gick undan riktigt kul .. Izack och jag låg längst ner i backen och skrattade som två galningar fulla med snö i ansiktet!! 


   

Izack försöker övertala pär om högre höjder ... ( Utan resultat )   

  

Mina killar   

  

Heeeejjjjj va de går ...   

  

Envis som en åsna på`t igen   

  

Av Åsa - 5 december 2010 19:11

Efter Izacks önskemål vart det en röd/blå orm idag   



 


Provade en annan sorts liten råtta i blått & grönt oxå . 

    

Av Åsa - 5 december 2010 09:22

Igår eftermiddag/kväll var vi hemma hos svärföräldrarna , firade Pärs mamma som fyllt år . 

Åt god middag och bakade pepparkakor .

Izack var en hejjare på de där med att kvala degen   


  


  

Älsklingen med familjens hund Igor   

    

  

    

  

Izacks hjärta fick hängas upp i vårat köksfönster 

  

Presentation


Det är EJ tillåtet att använda mina bilder för privat eller annat bruk.
Fråga alltid innan om det skulle vara så att ni vill ha någon bild .
Mvh Å.E

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Andras bloggar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards