rocknangel

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Åsa - 25 juli 2011 09:06


I Fredags tog gick jag på min semester .. en härlig start , jag & P tog oss en fiske tur ute på Ekoln .. vart tyvärr fiskelösa men fick se en vacker solnedgång ... finns det nått vackrare än naturen ??!   

Sitter med en kopp hett kaffe , tittar på packlistan , bockar av o stressar upp mig för vad vi måste ha innan vi åker .. jag & P ska ta oss en runda för att inhandla div saker idag & Izack får vara hos sin  morfar så länge ..   


MIn Packlista för fjällen : 

  • Tält 
  • kosa 
  • liggunderlag 
  • sovsäck 
  • att äta på 
  • stormkök
  • alltiallo kniv
  • mössa/keps
  • Tunn halsduk
  • strumpor (tjocka som tunna) 
  • tröja +extra t-shirts/linne
  • underställ
  • regnställ
  • underkläder 
  • rengöringssvamp/miljövänligt diskmedel
  • hygienartiklar ( liten tvål , tandborste) 
  • Plåster /skavsårsplåster 
  • värktabletter ( ibumetin)
  • elastiskbinda
  • Påsar/packpåsar 
  • Karta/kompass
  • Skitrulle
  • Nål/tråd
  • Skosnöre
  • rep
  • tältlampa
  • YATZY   
  • Torkmat 
  • KAMERA 
Förmodligen missa nått som åker med men inte vart uppskrivet här ;-) 
Men jag tror jag har koll på läget ;-)
Ovido - Quiz & Flashcards