rocknangel

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Åsa - 13 september 2011 21:19

Ja ha så här på kvälls kvisten vart vi med Bil , en Audi a4 .. Vi hade  sån tur att säljaren bara bodde runt hörnet ;-)  


 

Patrik Karlsson har jobbat med en hemsida till mig som långt i från är helt färdig men endå värd att visas =) 


 Välkommna &  ta er en titt hos mig på www.åsaedling.se  !! :-D

Av Åsa - 13 september 2011 07:43

Ja snart blir jag med hemsida , RIKTIGT KUL ! 

Jag är ju total pantad gällande såna saker så jag har lagt hela ansvaret i en bekants händer ( Patrik Karlsson ) som gör det kanon snyggt! Oerhört tacksam för den hjälpen ..    Idag blir det att arbeta 11-18 ..  

Laddar en stor kaffe & försöker med min SNUSFRIHET , ja för nu är det dags igen försöker för andra gången i livet att seriöst sluta ! 


Men just nu har jag hamnat i nån sorts panik som gör att jag röker snusar & snusar nikotin fritt på en o samma gång! Som om jag dog i morgon lixåm   


Nej ja sätter inga höga krav på mig på den fronten då ja gvet att de är en hårfin gräns till att misslyckas !  


Men jag vill lixåm inte se ut så här en dag jag är livrädd för det ...

 


Puss På er alla o ha en fin dag  


Ovido - Quiz & Flashcards