rocknangel

Alla inlägg den 27 april 2011

Av Åsa - 27 april 2011 20:32

Sådär ja nu har jag premiär duschat i en så kallad soldusch! 

Vilket jävla ståhej för 6 sek .. HAHAHAHHA! 


Jag skrattade inombords ihjäl mig & kände mig mer förnedrad än nånsin då jag stod där i blå plastskydd för skor för fötterna & plastpåse på skallen o helt näck redor för en brun dusch    ASG! 


Kliva in i plåt duschen kändes som att kliva in i nån sorts fångenskap där du skulle gasas i hjäl .. tänk på de ni som tänker prova *andas inte under dessa 6 sek * De va inte gott   


När allt var över såg man inget mer än dimma runt sig , trevande ut ur duschen för påsättning av plast handskar o smörja in kroppen helt o fullt efter duschen .. 


HAHAH kvällens skratt vart de här kan jag lova :-D 

Inväntar nu resultatet .. gul eller brun de är frågan  


   

Presentation


Det är EJ tillåtet att använda mina bilder för privat eller annat bruk.
Fråga alltid innan om det skulle vara så att ni vill ha någon bild .
Mvh Å.E

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Andras bloggar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards