rocknangel

Alla inlägg den 29 april 2011

Av Åsa - 29 april 2011 09:04






http://open.spotify.com/track/3Wvj9AHmp5KMiSYa2nFjS0   


En fantastisk låt med Lisa Ekdahl ... Till alla kvinnor som haft ett helvete Vet att jag lagt upp den förr men den är värd att läggas upp igen ... 


För mig tar den här låten mig till tankar med ett antal svin jag levt med här i livet .


- ni förtjänar ingenting -  






Av Åsa - 29 april 2011 08:03

Nu jävlar är ja trött på o leva ett jävla satans skit tråkigt liv... samma rutiner om igen varenda satans jävla dag !! TRÖTTT LESS FÖRBANNAT LESS! 

Less på o höra den förbannade tvättmaskinen att gå less på o se diskberg ... sjukt trött på att lägen heten ser ut som ett enda stort kaos .. de är trångt !!! Jag hatar det så mycket så ingen ens kan föreställa sig hur de känns . Trött på att kläder alltid ligger framme ...  skor överallt .. grus och skit! Andas ut då man drar igen ytterdörren då man kan ignorera skiten för några timmar och mår piss och blir på dåligt humör så fort man öppnar den igen .... !!! VANTRIVS ja det va ordet ... känner mig som ett jävla djur i förtrång BUR!  Uschhh ... 


så nu ha ja fått gnälla o klaga .. en sann ventelation från en trött  förälder !! 

 

Presentation


Det är EJ tillåtet att använda mina bilder för privat eller annat bruk.
Fråga alltid innan om det skulle vara så att ni vill ha någon bild .
Mvh Å.E

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Andras bloggar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards