rocknangel

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Åsa - 14 maj 2011 00:33

Hem efter jobbet kom jag till en fantastiskt tacos .. & kyld öl! Gott!! 

ÅÅÅ.. herregud tänker ni säkert alla som vet att jag inte dricker och vart nykter flera år .. men tjoohoo sen ja lämnade hela skiten hudik och div skit så har det faktiskt funkat .. jag dricker ibland .. ibland två ggr i mån ibland mindre .. ibalnd tar de nån månad i mellan .. de är fantastiskt och jag kan i dag inte förstå hur f*an de kunde gå så inåthelvete fel då jag drack förr .. jo jag mådde piss o hade piss människor runt mig !!!! Idag mår jag bra och har fina .. fantastiskt fina människor runt mig .. !!   Har ett jobb jag älskar UNDERBARA kollegor & vänner !! ÄLSKAR ER!! 

Träffar igen en kär barndomsvän som det vart  lite  för mycket för ikväll , lite på lurven  och tog sitt förnut till fånga o gick hem .. men faaan du är en sån fantastisk människa Alexis ..   

 

Visst jag är lite smådragen o förbannanat glad .. just nu älskar jag livet och alla ni som finns för mig är det finaste jag har  


en guld låt ...


 

Presentation


Det är EJ tillåtet att använda mina bilder för privat eller annat bruk.
Fråga alltid innan om det skulle vara så att ni vill ha någon bild .
Mvh Å.E

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Andras bloggar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards