rocknangel

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Åsa - 25 maj 2011 07:15

Ja efter en lång " mini-semester" uppe i norr så kom jag & Izack hem i måndags  

Igår var min första jobbdag igen på några dagar & min födelsedag  * Hipp hipp hurra för mig*    

Hela 28 år !   


Kan man bli annat än glad då man får se detta då man kommer till arbetet , har världens bästa jobb  


   

   

 

En jätte fin start på mitt 28:nde år alltså   

Den andra händelsen var att jag handlöst smacka ner i betonggolvet ute på lagret , slog mitt stackars knä , riv skador på foten & en haka som kändes som att den krossades .. *hahah* Nej fy idag sitter jag med värkande käke ! Men de är nog inge allvarligare än lite värk & blåmärken   


Kom hem till en fantastisk middag .. tända ljus & världens finaste välkommnande av min son     ( en bild där jag fyller år , de ni  


Sen åt vi tårta  ...


 

Presentation


Det är EJ tillåtet att använda mina bilder för privat eller annat bruk.
Fråga alltid innan om det skulle vara så att ni vill ha någon bild .
Mvh Å.E

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Andras bloggar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards