rocknangel

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Åsa - 4 november 2010 12:37

Sitter och pysslar med julkort   

Lyssnar på lisa Ekdahl , underbar musik att lysna på när man vill varva ner och få lite lugn . 

En låt som jag aldrig riktigt hört ordentligt , ramlade in i mitt hjärta .

Och jag tänkte att ja fan i mig så är det : 

Till alla där ute som har det svårt , till dig/er som inte tror på er själv ,

lyssna på den den är underbart fin . 


Hon förtjänar hela Himlen / Lisa Ekdahl 


Och JAAA  jag förtjänar hela himlen och MIN MAN  , jag har gjort mig fri  !   

Av Åsa - 4 november 2010 10:06

Pär är en underbar människa , den finaste jag vet den mest fantastiska pojkvän / sambo man kan ha faktiskt.   


Med dig kom lyckan , med dig kom hopp 

för dig är jag den finaste i världen .

För mig är du allt.

Jag älskar dig.

 Jag är stolt över att jag & min underbara son får dela livet med dig .


KÄRLEK   


  







RED

Av Åsa - 4 november 2010 07:51

Jag fick lyckan att bli tilldelad biljetter ,förhandsvisningen till action/komedin RED 10/11 2010.

Helt perfekt till min och älsklingens 1 års dag , TACK FÖR DET BANDIT!  


  


  

www.bandit.se

Presentation


Det är EJ tillåtet att använda mina bilder för privat eller annat bruk.
Fråga alltid innan om det skulle vara så att ni vill ha någon bild .
Mvh Å.E

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Andras bloggar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards