rocknangel

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Åsa - 10 november 2010 10:20

Izack och jag var och filmade för en reklam film till sos-barnbyar för ett tag sen . 

Nästa vecka börjar den kampanjen/reklamen sändas på Tv4 . 


Tyvärr kom inte Izack med nu  , men får hoppas hans lilla filmklipp kommer med till våren istället   

De meddelade att allt material sparas för kommande reklam/kampanjer. 


Längtar till vi får vårat bästa filmklipp hemskickat till oss , ska bli spännade och se .


  



Av Åsa - 10 november 2010 09:27

Ja snart är det dags .. en underbar tur med Bandit Boat och det bästa av allt få se HARDCORE SUPERSTAR IGEN !!   


Sitter och tittar på tidigare konserter och jag kan ju aldrig sluta förvåna mig själv om det ultimata maxade skrik jag fick ur mig  då jag såg dom i Stockholm på Arena 10/10 2009. 


SNACKA OM UPPSPELT !! HAHHAHAHAHHA 

Det är som man får skämmas , samtidigt så får jag ett underbart lyckorus i hjärtat , 

ÅÅÅÅ LÄÄÄÄÄNGGTTTAAAAAAAAARRR!! 


Kliver de på scen så är allt som heter vett & etikett ,sanns & lugn som bortblåst JAG ÄLSKAR ER tack för att ni finns   



Av Åsa - 10 november 2010 07:27

Älsklingen bokade bord på resturang Le Fleur till idag , efter det ska vi på Bio .

  

Förhandsvisningen till RED . Action/ Komedi som vi vann av bandit.se .


Idag firar vi 1 år tillsammans , ett helt fantastiskt år . 



Pär är en underbar människa , så glad att jag fått träffat dig.


PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS   


Idag blir det mys för hela slanten .



http://www.restaurantlafleur.se/index.php?option=com_content&view=article&id=51&Itemid=56


  

http://www.sf.se/filmer/film/77098580/Red

Presentation


Det är EJ tillåtet att använda mina bilder för privat eller annat bruk.
Fråga alltid innan om det skulle vara så att ni vill ha någon bild .
Mvh Å.E

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Andras bloggar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards