rocknangel

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Åsa - 9 mars 2011 16:38

Att göra en egen "livsresa" känns spännande & läskigt på samma gång . 

Att se saker på ett annat sätt , att faktiskt våga känna hur det faktiskt känns och slippa behöva känna något som någon annan säger att du ska känna .


Jag har börjat på min , förmodligen i helt rätt tid ..  Att våga möta sina " spöken" positiva & negativa . Det kommer att storma och jag kommer förmodligen få hålla i mig hårt i mellan åt .. men det är för en bra sak.


Jag ska kliva bakåt i tiden , jag ska kliva in  en "sju årig flicka" , att se & få perspektiv från mig själv som sju år , skriva brev till några människor som finns/ funnits under den perioden. 


Läskigt .. . 


  

Av Åsa - 9 mars 2011 12:08

  

Hej o hallååå ... 

Idag är en ledig dag , inte för att den känns som att vara så jäkla ledig då den kommer innehålla mycket viktiga saker som kommer ha en stor positiv förändring i mitt liv . 


2 viktiga möten !   


Izack tog sin första vår tur med cykeln till dagis idag .. 

Söt skrutt .. 

trehjulingen va väl ingen höjdare och både jag och Izack kom fram till att den är dags att Pär fixar  en cykel som passar en " stor" kille nu   

( står o väntar i källaren ) 


Izack har gjort sin andra natt blöjfri .. RESULTAT av natten MVG   

Dock på morgonen hann han inte riktigt med , han är så duktig våran prins !


   

Bilder från helgens fotografering har man kikat på och nu börjar jag känna mig riktigt nöjd :-D  

Ska bli spännande och få slutresultatet . 


Kram o hej så länge 

Presentation


Det är EJ tillåtet att använda mina bilder för privat eller annat bruk.
Fråga alltid innan om det skulle vara så att ni vill ha någon bild .
Mvh Å.E

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Andras bloggar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards