rocknangel

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Åsa - 10 mars 2011 14:19

Det var sant .. den stod där .. på parkering ! 

Så jädrans stor att man skämmdes ... hahah ! Men måste erkänna att jag inte kommer tycka det är fy skam att åka iden där den är ritkigt snygg , Izack var nöjd han med nu har han en STOOOOORRR BIL sa han , tyckte även att morfar nu skulle skaffa en STOR BIL!   

    

Izack och jag har vart på äventyr .. vi tog oss till Nickis och busade lite .. 


      

 Fika Pause   

    

 Full fart igen ..

      

  

  

Av Åsa - 10 mars 2011 08:46

Bjuder på en av mina favoriter med Alice Cooper 


Av Åsa - 10 mars 2011 08:36

Igår kväll fick jag hem en super lycklig sambo från Stockholm ... 

Vi har tydligen köpt bil ..   


De sägs att på våran parkering står precis den här bilen .. vi får väl se när jag kommer ut !   


  


Ovido - Quiz & Flashcards