rocknangel

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Åsa - 23 mars 2011 08:16

Ledig dag ... träningsvärk som f*n i armarna .. man kan tro ja vart på ett värstingpass i gymmet .. men nej jag har bara jobbat =) 

Gratis träning el till o med träning med lön   


Izack o jag har precis ätit frukost och myser till lite Halford innan vi ska ut i solen och köra med radiostyrd bil som ha nfick  i julas av sin farfar    


Här är en av hans låtar som Izack sjunger högt med i refrängen , helst då vi e ute och åker bil , sötnosen .  

Brukar sätta på lite annan musik för att Izack vill dansa säger han men de är inget som duger .. han säger de är " Konstig musik " haha , han vill ha rock`n roll el dödsmetal ( Dödsmetal får mig att vilja gräva ner mig & Pär blir lycklig då han har med håll om att de är bra , vart fan e den skiten bra nånstans  ;-) ... ) De är inte lätt och vara ensam kvinna i familjen ..   


Bjuder på Izacks favvo låt : 


 

Presentation


Det är EJ tillåtet att använda mina bilder för privat eller annat bruk.
Fråga alltid innan om det skulle vara så att ni vill ha någon bild .
Mvh Å.E

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Andras bloggar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards