rocknangel

Alla inlägg under mars 2011

Av Åsa - 18 mars 2011 13:36

Ledig dag som jag och Izack haft tillsammans ...  

vi tog en mini-shopping tur till Gränby där Izack helt själv fick välja vad han ville ha .. det första han såg var ju dinosaurie-strumpor som såklart var ett måste ;-) 

  

Prova lite snygga brillor tyckte han att vi skulle göra oxå .. .


  


Sen vart de två T-shirtar & en kortärmad skjorta , måste då säga att min son har bra smak ..   


Vi hade delade meningar gällade skjortan då jag hittade en annan som också var super fin .. men de tyckte inte han .. Izacks vilja - Min Lag .. ( Iaf ibland )

    

      


Vi åt lunch och busade i en liten hoppborg som de hade där inne idag , sen tog vi en runda i sko affärer och beslöt oss sen för att åka hem till Igor som vi är hundvakt åt till på Söndag .. 

Vi kom in precis då snön började ösa ner .. hörde att de skulle komma upp till 10cm .. ( INTE KUL) men nästa vecka skulle de tydligen bli upp till 15 grader varmt så okej då lite snö kan väl bjudas på .


  

Av Åsa - 18 mars 2011 09:04

Fotosession klar 


Fotograf : Sven T 

Makeup/Hår : Caroline Johansson


http://www.modellbilder.se/photosession....session.php?id=45195


http://turbosmurf.wordpress.com/2011/03/16/blue-swan/




  

   

 


   

Av Åsa - 16 mars 2011 08:39

god morgon ... 


  

 vaknade trött som *PPPIIIPPPPPP* kännsiaf som de kommer bli en bra dag SOLEN är vaken ( som Izack säger )    och det tycker vi ju om . 


Bjuder på en guld låt med five finger death punch .. 


Av Åsa - 15 mars 2011 08:48

1 minus grad .. soligt kanon väder .. dags och röra sig mot dagis sen jobbet   


Gillar du Dressman klicka in o Gilla kedjan på facebook   


http://www.facebook.com/dressmann.se



Skepp o hej från mig ha en fin dag alla    

  

Av Åsa - 14 mars 2011 07:56

Fick det här fina videoklippet av min lillasyster Angelica   

Så fint , när längtan  vart för stor  så damp den ner .


Hon vet alltid när man bör visa lite extra kärlek ,, den egenskapen är en av de finaste man kan ha . 


Av Åsa - 12 mars 2011 20:12

Va en kanon dag med massa sol och plussgrader , så vi ringde min pappa & fråga om de hade lust och följa med oss till fjällnora och grilla lite korv . 


Pappa , Rasmus & Isabelle följde med   


Man blir slut av friskluft jag toksomna nån timme då vi kom hem och vaknade med en fantastisk värk i stortån ( Nageltrång) &  lukten av mat!   


              

  

Av Åsa - 11 mars 2011 06:44

Igår kväll träffade jag mina syskon Angelica & Jonny  , Angelicas halvsyster Felicia & 

systers söstaste lilla Viggo. 


Vart tyvärr bara en snabb träff då de "mellan landat " med tåget i Uppsala och skulle vidare till Umeå   


  

Första träffen för Angelica & Jonny efter 13 år ....   


   

Kusinerna fann varann fort och Izack gav Viggo en present som han gärna hjälpte till att öppna   


    Finningar   


  

STOLT Moster till världens sötaste frö är jag   


SMygfota Flisan

  


  

Av Åsa - 10 mars 2011 14:19

Det var sant .. den stod där .. på parkering ! 

Så jädrans stor att man skämmdes ... hahah ! Men måste erkänna att jag inte kommer tycka det är fy skam att åka iden där den är ritkigt snygg , Izack var nöjd han med nu har han en STOOOOORRR BIL sa han , tyckte även att morfar nu skulle skaffa en STOR BIL!   

    

Izack och jag har vart på äventyr .. vi tog oss till Nickis och busade lite .. 


      

 Fika Pause   

    

 Full fart igen ..

      

  

  

Presentation


Det är EJ tillåtet att använda mina bilder för privat eller annat bruk.
Fråga alltid innan om det skulle vara så att ni vill ha någon bild .
Mvh Å.E

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Andras bloggar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards