rocknangel

Alla inlägg under november 2010

Av Åsa - 26 november 2010 14:21

  

Bakat pepparkakor med Izack idag , han tyckte nog mer om att äta degen än göra dom   


Petra & Theo hälsade på , och kom med ruskigt goda chockladgodisar hon gjort *mmmmm*

  

Med sig hade hon också världens sötaste hund Julia . 

  


Börjar sakta men säkert bli lite jul här hemma , 

lite stjärnor i fönstren , blommor och ljus . 

Mer ska det bli . ... 


Nää nu längtar jag till min fina man kommer hem . 

Vill pussas   



Av Åsa - 26 november 2010 13:57

Idag damp den ner i bervlådan   

Jävlar va snyggt album ...  TACK SOM FAN!  


  

  


Av Åsa - 26 november 2010 09:23

Vilket jävla gift!! 

När ska man ta och sluta upp de här då ...

     



Vill ju sluta , men FAN  att det ska vara så svårt o stålsätta sig och bara ta det dåliga humöret & abstinensen några dagar !   

Av Åsa - 25 november 2010 18:22

14 januari spelar Hardcore Superstar på Katalin i Uppsala  IGEN!! 

En fredag som är mycket efterlängtad just nu    



Info taget från Katalins Hemsida : www.katalin.com

Datum: Fredag 14 januari

På scen: 21:00 Insläpp: 19:00


Biljettpris: 285:- inklusive serviceavgift

Bordsbokning: Ring 018-140680

Ståplatser: Onumrerade


Albumaktuella Hardcore Superstar kommer tillbaka till Katalin! Senast de spelade på Katalin var det heelelt utsålt! Sedan dess har de hunnit öppna för AC/DC på ett fullsatt Stockholms Stadion och turnérat världen över. Förra skivan "Beg For It" fick fantastiska recensioner. Nu är HCSS tillbaka med vad som kan vara århundradets partyplatta. "Split Your Lip" släpps i slutet av november. Och fredagen den 14 januari 2011 står Jocke, Adde, Martin & Vic återigen på Katalins scen. Välkomna!



Köp Biljetter Ring Ticnet: 0771-70 70 70

www.ticnet.se UNT City 018-478 00 00

UKKs Biljettkassa 018-727 90 00


I morgon kommer en platta hem till mig signerad och otroligt efterlängtad , trotts att jag redan tjuvlyssnat   


  

Av Åsa - 25 november 2010 14:17

  

Bild tagen i sommras då busfröna bada i en stor hink , som jag fixade ordning igår kväll .. 

Av Åsa - 25 november 2010 07:21

varför vakna då så sjukt tidigt .. och inte KAN sova :/ 

Satte mig o betalade räkningar i stället skönt och få det gjort men inte kul när man vet att det är jul o de ska köpas julklappar . 


Julafton för mig helt ärligt min mest ångestladdade tid på året i många syften. 

Jag hatar den faktiskt , tillgjort och helt hysteriskt!! 

Tysta krav på allt o inget.

Den enda mysiga stunden är att få träffas och äta gott , men mina tankar går alltid till en splittrad släkt där ingenting är som det borde vara . 


Hade jag inte haft Izack  och firat jul för hans skull så skulle jag sturnta i den helt . 


De jag ser fram emot är HARDCORE SUPERSTAR PÅ KATALIN UPPSALA 14 Januari nu ..   



Av Åsa - 24 november 2010 20:04

Tack gode gud .. Nu sitter man med hårfärg i skallen igen , min gamla hederliga SVARTA FÄRG!! Underbart känns som man är sig själv igen. 


ALDRIG MER MIXTRA .. kom ihåg att jag skrev det nu ALDRIG MER!!!!   

Av Åsa - 24 november 2010 14:41

  

Presentation


Det är EJ tillåtet att använda mina bilder för privat eller annat bruk.
Fråga alltid innan om det skulle vara så att ni vill ha någon bild .
Mvh Å.E

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Andras bloggar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards