rocknangel

Alla inlägg under november 2010

Av Åsa - 8 november 2010 08:12

Här kan det hamna lite bilder jag fått av andra , som jag har fått redigera / göra om.   

Alla bilder som läggs upp här läggs bara upp med ägarens godkännande . 

Jag är inget proffs men träning ger färdighet 

  

Önskar du få en bild enklare redigerad/ om gjord ?? ! Hojjta till i Gästboken  


Mvh Å 

Av Åsa - 7 november 2010 16:41

I Lördags var det dags för lördags-godis , efter att ha sett på Shrek så ville han ha Kinderägg då han såg att Shrek var på framsidan av de paketet   


Vi köpte ett 3-pack och gick ut i parken ,satt i solen , käka godis & byggde ihop plastfigurer .


  

Av Åsa - 7 november 2010 15:38

Foto taget här om dagen =) 


  

Av Åsa - 7 november 2010 09:22

Min underbara fina Izack , nyklippt & riktigt snygg   


     


En kille som älskar titta på sig själv i spegeln " yeehh Mamma , snygg jag "      

Av Åsa - 6 november 2010 07:16

Rotade i lådor jag haft oupp-packade och hittade en massa roligt & mindre roligt  

Vad gör man då sonen vill upp kl 6.00 på morgonen , och sambon har bryggt kaffe packat ihop sin fiskeutrustning & åkt och fiskat , jo man kan ta tag i saker man ska ta "sen " då alla andra endå ligger och sover , lyckliga dom   


Hittade massa skivor sen 2003 och före det , jisses en skiva var full med massa olika .. berodde nog på att jag var precis lika full med massa olika känslor på den tiden . 

9/4 stod det på en , den skivan minns jag mycket väl då jag lyssnar .. Jag och min moster brände en lika dan , satte de i våra ( de man hade då ) cd -frestyles *läckert* 

Satte på samma låtar och poppade & dansade oss ner på  ner på stan *ASG* 

Våga vara crazy ... det ska man vara !   


En underbar låt jag fan bland denna saliga blanding var den här , och den fyller mig med lycka .. kan ju inget annat än att le :-D 


*UNDERBART*


Den dagen va problemen små !!   

HAHA även där här godingen fanns där ibland , allt med fart och fläkt energi-dricka och bara massa tok ... den va härligt ( Fasen va kul vi hade ) 



Ja , sen hade vi en sjukt massa techno/ Trans , happy hardcore .. blandat med djupa svenska " vad har jag gjort med mitt liv låtar" .. jissesss *asg* 


Ja härligt och se tillbaka   


AAA här hittade vi nått som .. Brainstorm precis va som va då förmodligen ;-) 

En rätt skön låt Doorway to Survive 



Av Åsa - 5 november 2010 08:37

YESSSS idag är det exakt en vecka kvar tills man ger sig ut på öppet hav ,till underbara människor ,HARDCORE SUPERSTAR & bara en jävla massa ROLIGT !! Ska bli skönt och få glömma vardag & stress för ett dygn .. *yeehoo* 

Jag längtar , LÄNGTAR EFTER ATT FÅ TRÄFFA MIN FINA ELIN EK !!! 


Försov oss alla tre i morse ;-) 

Trodde stressen skulle ta över , bli värre än värst   

Men klarade från det och sitter nu färdig redan 20 min innan vi ska ta och vandra till dagis i solen , och sen blir det jobb för mig hela dagen . 

JAG ÄLSKAR ATT JOBBA det är så härligt och träffa alla människor , passar mig perfekt   


HA en bra dag Kramar från oss 


  

Av Åsa - 4 november 2010 12:37

Sitter och pysslar med julkort   

Lyssnar på lisa Ekdahl , underbar musik att lysna på när man vill varva ner och få lite lugn . 

En låt som jag aldrig riktigt hört ordentligt , ramlade in i mitt hjärta .

Och jag tänkte att ja fan i mig så är det : 

Till alla där ute som har det svårt , till dig/er som inte tror på er själv ,

lyssna på den den är underbart fin . 


Hon förtjänar hela Himlen / Lisa Ekdahl 


Och JAAA  jag förtjänar hela himlen och MIN MAN  , jag har gjort mig fri  !   

Av Åsa - 4 november 2010 10:06

Pär är en underbar människa , den finaste jag vet den mest fantastiska pojkvän / sambo man kan ha faktiskt.   


Med dig kom lyckan , med dig kom hopp 

för dig är jag den finaste i världen .

För mig är du allt.

Jag älskar dig.

 Jag är stolt över att jag & min underbara son får dela livet med dig .


KÄRLEK   


  







Presentation


Det är EJ tillåtet att använda mina bilder för privat eller annat bruk.
Fråga alltid innan om det skulle vara så att ni vill ha någon bild .
Mvh Å.E

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Andras bloggar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards