rocknangel

Alla inlägg under november 2010

Av Åsa - 20 november 2010 07:11

Inte druckit kaffe på en hel vecka , därav EXTREM trötthet kan jag tänka mig 

Jag har bara inte kunnat pga av ont i mun :/ 

Men idag , precis nu står en kopp lagom svart rykade kaffe bredvid mig

*Underbart*

    


Igår kväll gjorde vi pizza hemma , sjukt gott .


    

Slöa i soffan och titta på DRAKTRÄNAREN med Izack som Pär köpt till han   

Den filmen var ju så himla söööööööt , jag vill också ha en DRAKE ....   

  

NattFasan var min stora favorit ,

tusan så söööööööt Drake !!!

  

    


Av Åsa - 19 november 2010 12:00

Inatt var en tuff natt , men mest för stackars Izack som låg i hög feber och yrade .  

39,5 graders feber då han vaknade i morse så de vart alvedon och ringa läkaren . 

Blir hals ev urin prov för den lille mannen. 


Svåraste nu är att få honom & äta , framförallt dricka .


Se vad doktorn hittar om ett tag då .. 


  


Då har vi vart o besökt läkaren , Izack är så himla duktig då han är på sjukhus .. 

Han tycker det är kul ( lustigt nog) mest är det väl för alla är så jätte trevliga & gulliga med han och att han får fina klistermärken ;-)



Ingen halsfluss det var ju skönt , Izacks sänka var lite hög 20 , normalt ska de ligga runt 10 . Så nått jäkla`ns virus bråkar med honom . Avvakta o hoppas febern ger sig :/

Av Åsa - 18 november 2010 17:15

kan man bli gladare   

Efter massa extra knäck o turen på sin sida , 

underbara människor som gett mig positivt omdömme ... 

SÅ VIPS en deltids tjänst på Dressman . 

FAN VA KUL , SÅ JÄVLA GLAD!

  

Av Åsa - 18 november 2010 08:39

Schyssta killar som var med o lira på båten   

Underbart o se er live , ni va grymma !!VILKET RÖJJ!


   Jag & Sångaren Andrè Andersson 




Av Åsa - 17 november 2010 10:24

Ibland ska man kanske inte göra så mycket., bara vara o låta saker ske .. 

Är det så viktigt att gå efter mänsklighetens rätt & fel ramar ? 

Huvudsaken är väl att man vet vad man vill ... 

Låt mig vakna ur dimman nu , jag är trött har ont och förmodligen dödssjuk men känner inget då jag går på sparlåga via alvedon . 

Dags o traska till arbetet .. SKÖNT!

  

Foto : Tommy K

Av Åsa - 16 november 2010 08:23

   

 

 '

    Fina gänget =)   Ja & Jennifer   Helena & jennifer  

Elin & Jag 

    

Jag & Magnus

   Itchy Daze   BulletSherlock brothers  

   Ja & sångaren i Sherlock Brothers

Av Åsa - 15 november 2010 08:03

Kusin fick två bilder de var ju tur ;-)


Minne för livet   


    

LYCKA LYCKA LYCKA !!! 


   Bredare tror jag fasen inte att jag kan le .. HAHAHAH!! 


Låten som var då vi fick komma upp på scen med dom :-D

Av Åsa - 14 november 2010 07:37

Hemma igen efter en sjukt roligt kryssning .. vad mer kan man säga när .. DET VAR helt klart den bästa & totalt MAXADE resan , helt fantastiskt kul ! 


Ja och jag ska skryta SOM FAN att jag fick stå på scen med Hardcore Superstar när de körde låten Last Call For Alcohol !!! GRYMT , vilken super känsla det vart som " DÄR SATT DEN"   


Orkar inte ladda upp så mycket bilder nu , för hes & mör i kroppen ska ladda om inför jobb mitt på dagen idag =)


   

Redo !!

   Jag fick inte hatten ;-)


   Jocke _ Hardcore Superstar 


Presentation


Det är EJ tillåtet att använda mina bilder för privat eller annat bruk.
Fråga alltid innan om det skulle vara så att ni vill ha någon bild .
Mvh Å.E

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Andras bloggar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards